Ozteber A ayni şeyleri yaşamşz😂.Benmde 28 haftadan su kesemde çatlama olmuştu su sıziyodu.Ve bevek aşağdaydı falan kaç hafta yatakta geçrdim.Ciyer gelistirci iyneler,serumlar,haplar derken 35 haftayı atlatık.Sonrada doğumda olum gelmek bilmedi.Masada karnima o kadar bastırdilarki.Hala çikmadi aklimdan o acılar o anlar🙁.Çok zor günler geçrdm.şŞükürki bitti😊