Ozlemzeynelkayar tuzvelimon ilk oğlum 40+0 da su gelmesiyle geldi ikinci oğlum 39+4 de yine su gelmesiyle geldi birbirine çok benziyordu sadece 2. Daha kolay oldu bir de ilk de sancım gelmedi suni aldım ama bunda sancım geldi
Deletedmom78654 tuzvelimon il kızım 38+2 de suni sancıyla oldu çok zor bir doğumdu doğduktan sonra kucağıma bile almak istemedim o kadar zordu. 2. Kızım 36+4 te suyumun gelmesiyle yaklaşık 20 saat sonra kendi sancılarım geldi ve sancılarımın başlamasıyla doğması toplam 2 saatti çok kolay bir doğumdu
NurR tuzvelimon benm ikiside 38 haftalık doğdu ama belirtileri tamamen farklıydı ikincide belim ağrıyor ama doğum sancısı değil dedm bişey batıyor gibiydi doktor doğum başlamış dedi
Buseberen Kızım da 36 hafta da 3 cm aciklik oldu kilosu düşük haftası erken diye bekledim 39 + 2 doğdu. Oğlum da 37. Hafta da 3 cm aciklik oldu 1 hafta bekledik sancim geldi 38 hafta doğdu kızım da çok zorlanmistim ama oğlum da çok rahat bir doğumum oldu
tuzvelimon Buseberen Ben de 41+0 da doğum yaptım o yüzden acaba daha erken gelir mi diyorum geç kaldıkça inşam strese giriyor 🙄
Gulayade Kızım 38+3te suyum patlayınca geldi, Oğlum 39+6 da sancıyla geldi. İlkinde daha cok sancı ama bi kaç ıkınmayla geldi kızım, ikinci doğumumda sancı kısmı kısa sürdü açılmam çabuk oldu ama ıkınma kısmı uzun sürdü🤷🏻♀️ Yani hiç belli olmuyo😁
tuzvelimon Esraaosmanefe Teşekkür ederiz ☺️ Ben de sezaryenden çok korkuyorum iyi cesaret gerçekten inşallah yine gerek kalmaz 😥🙏🏻
Nltka Kuzular gerçekten ikinci daha mı kolay oluyor ya . Ben ilk normal doğum yaptım çok şükür çok sıkıntı olmadı ama o doğum masası o sancılar hala aklıma geldiğinde kanım çekiliyor ya . 5 ay oldu hala unutmadım herşeyi HD kalitesinde izliyorum hatırlıyorum
Ozteber Nltka ilk dogumim öyle kolaydı ki hatta aman ne abartiyolarmis bu doğumu diyodum gelen misafirlerimi kantinde sigara içerken karşıladım ahtım vardı direk sigara ocicem diye ikinci doğumum öyle zordu ki ikinmicam alın brni oldurun diye mi bagirmadim doktorumumi teklememedim gorumceme morfin çal bı yerden yüksek doz vur oliyim diyemi aglamadim dikişsiz bı doğum oldu ama ilk doğumum böyle zor olsaydı kesinlikle imonciyi sezeryan yaptırırsın herkes sen ilki kolay dogurdun üç saatte. Bunu yarım saatte dogurursun fln diyodu ama aman aman çok çok çok berbattı
Ozlemzeynelkayar tuzvelimon açıkçası ilkinde 1 buçuk saat kadar çektim 2.de epidural aldım yarım saat çekmemiştim ki epidural oldu epiduralden yarım saat sonra doğum oldu
tuzvelimon NurR Benimde sancım karnımdan gelmişti diye doğum sancısı değildir diye düşünmüştüm 😅 acemilik galiba
Ozteber tuzvelimon benm daha erken geldi ama büyük kızım 18 aylıktı onu indir kaldır evim 4 kat asansör siz ona bağlıyorum 36+5 te doğurdum ikinci kızımı