Pineapple20 evet normal bardak.Ama cok dar olmasin.Eline veriyorum icebiliyor tabi senin dikkatli olman lazim ustu basi batabiliyor bazen.Dokulmesin dersen alistirma bardagi al.Ben aldim kullanamiyor kizim.Benimki bardaklara merakli.😑 Bir kac ay sonra normal bardagi rahatca kullanir gibi.Ilginc olan catali da eline veriyorum agzina getirebiliyor.Batirip bir sey alamiyor ama.