Kbrbydk Wee baby aldim. Fiyat olarak çok uygun. Akıtma damlatma yapmadi. Ama kızım biberon tarzı seyleri pek sevmediginden içmiyor. Ucu yumuşak ve emerek içmesi gerekiyor. https://www.hepsiburada.com/wee-baby-kulplu-alistirma-bardagi-250-ml-pembe-pm-HB00000TDBIJ
0503 Pineapple20 bizde emzirme danışmanı önermişti biz sütü onunla içiyoz biberon u unıttrdum çok şükür