Minikprenss OlgaArslan Bende eğitim vermek istiyorum 4. Ayımıza giricez önce uykularını düzene sokmam lazım ama kundak yapıyotuz hala ve ayakta sallanıyor kundağı nasıl bırakıcam bilmiyorum 🤦🏼♀️
OlgaArslan Minikprenss evet öncelikle uykuları düzene sokmak lazım. ben de kundak yaptım ama yapma sebebim kızım sıçrıyodu ve elleriyle suratına vurup kendini uyandırıyodu ama kundayı 3 aylıklen bıraktım çünkü öyle derdimiz kalmamıştı ve direk bıraktım sorun olmadı. Eğer bebeğiniz kendine vurması yoksa kundağa ihtiyacı kalmadı direk bırakabilirsiniz.
OlgaArslan ZuZu97 21.00 yatış 5-10 dakikada uykuya dalıyor çok nadir uykuya dalması 1 saati bulur o da bu aralar dişten oldu ama uyumaya çalışır. Sabah da 06.00 da uyanır beni emer sonra sarılıp beraber 09-10 a kadar uyuruz ☺️
Minikprenss OlgaArslan Tam olarak sorunumuz kendini uyndırıyor kundaktan sıyrılınca direk elleri yüzüne
Busranagas OlgaArslan maşllah çok güzel kaç aylık bebeğiniz benim bebeğim 1.5 aylık gece 2 saate bir uyanıyor
ZuZu97 OlgaArslan Allahım inanamıyorum bu gün ilk defa uyguladım eğitimi oğlum tam 17 dakikada uyudu😳😳Allah sizden razı olsun valla çok mutlu ettiniz beni🙏🙏
OlgaArslan ZuZu97 ayyy çok mutlu oldum inşallah hep devam eder böyle siz yeter ki kararlı olun ve ağlatmamaya özen gösterin gündüz de gece de aynı şekilde devam edin. Bol güzel uykuları olsun bebişin 🙏
OlgaArslan Minikprenss o zaman kundağı bırakmak daha erken size ama kundaktayken de deneyebilirsiniz yada 1-2 ay daha bekleyip kundak yapmayı bıraktıktan sonra başlayın karar tabiki sizin. Allah hepimizin bebeklerine sağlıklı güzel uykular versin 🙏
OlgaArslan Nevintuna tekrar uyana bilir ağlayabilir siz kararlı olursanız bunu anlayacaktır ve illaki uyuyacaktır önemli olan ağlatmamanız ki bundan etkilenmesin. Her ağladığında sakinleştirin tekrar deneyin 1-2 ay süresi var bunun bazı beneklerde 1-2 haftadır bu düzen. Bol uykuları olsun yavrunuzun 🙏
ZuZu97 OlgaArslan amin çok teşekkürler🙏gündüzdemi aynı şekilde yapıcam?çünki gündüz uyanana kadar ayaktan inmek istemezde😫uyutuyorum yatağa bıraktıktan 5dk sonra uyanıyo ve başlıyo bağırmalar ağlamalar..onun için mecbur o uyanana kadar ayaktan indirmiyorum
Nevintuna OlgaArslan yarım saat sonra uyandı bıraz agladı azcık su verdım sakınledı yınee uydı 10 dk sonra yıne agladı yınr aynı sekıl Zor olcak galba cok aglıyo zor dayanıyom basarabılcemmı acaba 😕😣
mmerccan OlgaArslan gündüz uykularınız nasıl beşiğinde kendi uyuyor mu. Birde gündüz uykularında rutinleri yapıyor musunuz
OlgaArslan mmerccan gündüz 2 uyku uyuyor ve her gün aynı saatlerde yine kendi beşiğinde uyuyor ilk uykusu 12 de yatar yorgunluğuna bağlı çok yorgun değilse 1-1.5 da uyanır çok yorgunsa 2-2.5 da uyanır. Bide akşam 5 de yatar 6-6.5 da uyanır ve gece 21 de yatar ☺️
OlgaArslan [bilinmeyen] oğlunuz kaçta yatıyor ve ne şekilde uyuyor ? Oğlum da o zamanlar yanımdaydı ve oğlum da asla elimle oynamadan uyumazdı ama oğlum genelde 10-11 de yatıyordu o yüzden ona çizgi filim açar önce kızımı uyuturdum sonra oğlanı uyuturdum ☺️
OlgaArslan Nevintuna en zor yanı bu olacak zaten bizde de öyleydi dediğim gibi yazmak ve okumak çok kolay ama uygulamak çok zor. Ağladığında siz bol bol sarılın ve mutlaka konuşun anlatın ona neden uyuması gerektiğini mutlaka anlayacaktır ilk gün çok normal bunlar