Zeyyy öncelikle 6 aylık artık olduğu için emerek uyuması doktorlar tarafından tavsiye edilmiyor kızımda öyleydi ondan biliyorum onu da çok zor bıraktık. Aslında bakacak olursak doğduğundan 11-5 ayına kadar bir çok alışkanlığı olmuştu ama artık çoğu bitti bide ağlaması olmasa 👍
Yazımda paylaştığım gibi yapsanız belki faydası olur gece değil de gündüz yapmış olursunuz. Belki gece farkında değil beşiğe yattığını gece uyku hormonu daha yüksektir. Gündüz yatırmadan 15 dakika öncesinden beşiğe oturtun yada yatırın onunla konuşun uyku arkadaşı yoksa edinin eline verin beraber uyuyumaları gerektiğini anlatın. Uyumazsa çabuk yorulacağını oyun oynayamayacağını vesaire anlatın. Şöyle diyim siz nasıl konuşmaktan yoruluyosanız o da sizin konuşmanızdan yorulacak çünkü siz konuştukça beyni daha çok hareket halinde olur ve çabuk yorulur. Denemekte fayda var derim hemen ağladı diye pes etmeyin sakinleştirip tekrar başlayın. İnşallah bütün benekler annelerini yormadan uykuya dalarlar 🤗