Nevintuna kucağınıza alıp dolaştınız mı ağlamaması için ilgisini dağıttınız mı eğer bunların hepsini yapmanıza rağmen susmadıysa zorlamayın buna yenik düşmek denmez. Kesinlikle ağlatma taraftarı değilim dediğim gibi. Çok aşırı uykusu da geldiği için yapmış olabilir bir sonraki uykusunu yarım saat önceden yatağa götürmeyi deneyin. Yine aynı şekilde olursa zorlamayın