Dzz bence size inerim en az 5 Ayı bekleyin çünkü çok yıpranırsınız 4. Ayda uyku gerileme olduğu için haliyle zaten zorlayıcı geçiyor anne ve bebekler icin 5. Aya doğru başlarsanız. Daha başarılı sonuç alırsınız. Şahsen oğlum 6.bucuk aylık bugün 8. Günüm çingen beşiği ile zor uyuyan bir bebekti önce ayağa alıştırdım yavaş yavaş salla dur yapa yapa bor haftadır sallamadan uyituyorum hem bebekler ritimlerini belli belli ediyor bebeğinizi takip edin 🙂