Benim bebegim oyle inatçıdır ki asla istedigini almadan susmaz uyku egitimine asla inanmıyordum, ama ayni problem bende de vardı. Dun gece yine memede uyumak isteyip yarim saatte bir uyaninca esim birak ağlasın uyku egitimine simdi baslayalim dedi. Hayatta susmaz aglar durur dedim kararli olup meme vermeyeceksin deneyecegiz dedi. Esim de ayni sizin gibi meme yok oglum ben varim hadi uyuyoruz vs dedi ben kosede asla olmayacak diye beklerken 10 dk sonra uyudu inanamadim 😄 ve sabaha kadar hic uyanmadi. Aglayarak degil neseyle uyandi. Aglatmak bazi annelere gaddarca geliyor ama cocugu terk ermiyoruz ki alışkanlığını vermiyoruz sadece. Sonuc biz mutluyuz o mutlu :)