Bengisu_dunya insan kıyamıyor evlat olunca. Dün mesela uyuttum hemen ama birden bi ağladı rüya mı gördü naptı anlamaıdm meme verdim ama 1 dk bile değil geri yatırdım ağladı biraz içim gitti ama uyudu şükür. Kendi evladı olunca insanın çok zor ama onların iyiliği için yoksa kendileride uykudan bişey anlamıyor sürekli uyanıyorlar verimsiz uyku