iki_prens_annesi_ MinervaEva amin allah razı olsun ne guzel dua ettiniz benim de sizin icin duan aynı sekilde bebeklerimiz sağlıklı huzurlu olsunlar baska ne isteriz ki guzel yureginize sağlık 🌸🙏
Deletedmom63 Miine Allah ımmmmm maşallahhh yeriimmmmm❤️ canım peki çıkmadan önce böyle çizik çizik olmus muydu orası tırtıl tırtıll
Miine Deletedmom63 canim diğer damaklarina göre biraz daha şiş duruyordu 🤗 bn normalde su vermiyorum ama o gun çok sicakti cau kaşığıyla vereyim dedim tık tık etti dedim diş mi acaba öyle farkettim🥰
Deletedmom63 MinervaEva yaaa çok tatlı değil mi yaaa❤️ bizim ki de 2 aylıktan beri salyaları akıyor gece huysuz lanıuor sürekli kalkıyor sizin çıkmadan önce görüntüsü böyle tırtıklı tırtıklı mıydı çizik çizik
MinervaEva Deletedmom63 Yani once diger etlerine gore biraz daha sis gorunuyordu gozume ama ilk farkedisim goruntusu degildi bardaktan su iciriyordum cit cit sesi geldi bir bakiyim dedim ilk tirtik gorunmustu 2 gune de digeri gorundu canim😊
Gamzelii1 Ozge_omer benim 4aylikken salya başladı 8aylik olduk dediklerinizi yaşadık emmek istememeler ısırmalar vs ama hala diş yok
Ozge_omer Gamzelii1 demekki her bebek farklı 4 aydan başlıyor mesela nasıl 6 8 aya kadar yaşına kadar ağrılara dayanıyor lar içim gidiyor bebeklerimizin yardımcısı olsun Allah 🙏
busratarkan Bebeğim 4 aylıkken . salyası akıyordu cok huzursuzdu kulaklarını kaşıyordu doktor dişlerinden dedi ama dişleri daha cıkmadı 8 aylık olduk bekliyoruz😢😑
Tazeanne0134 Miine evet canım çıkar 3 aylıkken bile çıkaran varmış benim oğlumda patlattı dişini çok şükür 1 eylül de
Ygt55 Miine benimki 8 aylık daha damaklarında bi belırtı bıle yok acaba anormalmi sıkıntımı var dıye korkuyom bende