Miine 40ı cıktıktan 1 hafta 10 gün sonra akşam yatırdım ben bekliyorum tabi 2 saat sonra uyancak diye uyanmafı, 3 saat geçti besledim tekrar yattı öylelikle geceyi gündüzü ayırt etti hiç uğraşmadım ilk defa bugün 11 bucuğu buldu korktuk bizde bi yeri mi ağrıyo diye, sizin postu görünce kafam aydı dişten olduğunu 🤣