RundownMom Miine ben 4 aylık çıkarmışım. Ama kızım 7 bucuk aylık. Çıkıyor dişimiz bizim de bu aralar😄
Deletedmom63 Miine rica etsem fotoğrafı varsa atabilir misiniz patlayan dişin bizde 4 ay 17 günlüğüz aynı sorun bizdede var
MinervaEva Bu da bizim ki. 5 ay 5 gunluk yaklasik 1 hafta once patlak verdi ikisi bir arada gelir sizinde muhtemelen cunku biri digerinden 2 3 gun once gosterdi kendini 😄 Deletedmom63 Miine
Miine MinervaEva Deletedmom63 iki_prens_annesi_ Balbocegi [] bakin kızlar dişimiz, yanindakide şişmiş büyük ihtimalle oda cikar 😊
Miine Ozge_omer erken diş iyi değil derler evet ama kendi çıkardı artık neydim 😂😂 erzurumluyum neydim derler yanlış anlamayın 🙈 , darısı siizn başınıza 🥰 inşallah güzel sorunsuz çıkarır 🥰
Ozge_omer Miine sorun yok kuzum ne demek 🙏 bekliyorum keske suan çıkarsa huysuzluk dönemi ya aradan çıkar diş olayı da bari dedim ama olmadı 😂
iki_prens_annesi_ Miine damakları sismiydi dikkat ettinizmi bizimki de huysuz salyalari durmuyo damagi da sanki sismis gibi geldi tecrubesizim bende merak ettim
Miine iki_prens_annesi_ canım inan hic anlamadim ilk bebegim , 4 ay atagi sandim , gerci hala atak gibide onuda yasiyorum sanki , salya cok akardi surekli üst değiştiriyorum, önlükler fayda da etmedi , resim aticam canim senide etiketlerim🥰
Miine Ozge_omer birşey demeye çekiniyor burda yanlış anlaşılır diye 🙈 inşallah çıkar canım hic belli olmaz 🥰