Merhaba hanımlar 🥰 kızım 4 ay 4 günlük çok huzursuzdu 1 haftadır, uyku yok derece azdı , surekli salya akıtıyordu diş olduğunu tahmin ettim ama Bu kadar erken çıkarmı acaba dedim , patlamis dün gördüm dişini, yanindaki damakta sismis omunda cikmasina az zaman kalmistir 🥰bu kadar erken cikarabiliyor mu bebekler normal mı, dişi tamemen ne zaman çıkar acaba 🥰