Baldudakege MerveKya yarın banyo yapcaz. Bandajı düştü ayy içim çok kötü oldu. Banyo yaptıktan sonra hergün 1 çay kaşığı zeytinyağı dökebilirsin pipiye dedi
Aysenrklbs Hatice3509 bardağı nasıl koyuyorsunuz tam olarak nasıl yapılıyor yani bizde bugün sünnet olduk 3.5 aylığız .
Hatice3509 Aysenrklbs bardağın ağız kısmını iki parmak kalınlığında kesip pipisinin etrafına gelecek şekilde koyduk hem bez deymiyor hemde kaka flan yapınca bulaşmıyor
MerveKya Baldudakege hiç korkmayın. İnsan o görüntüye biraz zor alışıyor ama alışıyorsunuz. Evet zeytinyağı sürmek lazım ne zaman kontrole gideceksiniz bir dahaki hafta sanırım
MerveKya Baldudakege iyi maşallah pansumanı düşmüş kendi gün geçtikçe daha iyi olduğunu göreceksin zaten 😊
Gulsahh5258 Ben oğlumu 3 aylıkken yaptırdım.160 ödedim Lokal yaptırdım.eve gelir gelmez iki krem veriyorlar ya ikisini bir kap ta karıştır hemen sür o çok rahatlatıyor.ben eve getirdiğimde narkoz etkisi geçtiğinde ağlamıştı kremi sürmemiştim hastaneyi arayıp sordum sürün rahatlar dedi hemen sürdüm bende.ve pansuman yaptım ilk günü atlattın mı tamam diğer günler kolay geçer .gece de ateşi çıkabilir diye agrı kesici verdim .Şükürler olsun atlattık ☺️
Baldudakege MerveKya banyomuzu yaptık doktor sonra ıslatın dedi su deysin oraya dedi ama siz nasıl yaptınız o işi ben alt değiştirirken biberondan azcık su akıtıyorum üstüne🙄
MerveSara Efemmmm Daha kolay iyileştiği ve sinirleri daha gelişmemiş olduğu için daha az acı hissettiğini söyledi doktorumuz ,biraz da araştırınca erken sünnet daha makul geldi.🤗
Efemmmm Kızlar bende hiç bir sağlık sorunumuz olmassa inşallah 6 7 yaş gibi düşünüyorum 2 ablası var oğluşumun babasının da benimde hayalimiz güzel bir sünnet düğünüüü rabbim sağlık sıhhat hepsine bizede nasip etsin kendisinin hatırlamasını çok isterim m 3gün sürecekkk Allah kısmet ederse 😇😇🤗🙏
MerveKya Baldudakege hafif ılık suyu kaseye koyuyorum günde 3-4 defa kaşıkla akıtıyorum pipisine bende 😃 yarın gidicez bizde kontrole
Miracx46 Kızlar bende sünnet yaptırdım çok şükür orayı atlattık ve 4.5 gün evde pansuman yaptım ve ondan sonra bi lene ılık suyla sabunlu su yaptım oda iyi geliyor arada bir yaptım iyi geliyor ve tez iyileştiriyor
Baldudakege MerveKya bende oyle yapayım bari. ayy hadi iyi haberlerinizi bekliyorum bizde Salı gidicez bakalım her alt açışımda içim acıyo kırmızı kırmızı gördükçe 😢