Furkansmomy hiç korkmayın emin olun şişman yaptırmamız bence kesinlikle daha iyi. Çocuğunuzun zamanla daha iyi olduğunu göreceksiniz zaten anlamayacak. Bizimkide 8 aylık bi krem var anestezi kremi doktorumuz onu verdi 1 saat öncesinden sürün dedi. Gittik odaya gittik fitil verdiler hiç bir şey anlamadı. 5 dakika sonra girdik iğne yapıldı yeterince uyuştu zaten etrafa bakıp durdu çıkınca ağladı susturamadım bende kendi kendine sustu. Uyudu sonra. Bakımıda salı günü olduk perşembe günü banyo yaptırdık kendi kendine pansumanı düşmüştü karton bardak bağlı 10 gün boyunca. Günde 3-4kez ıslatıyoruz ve günde bi kere yatmadan sürüyorum ben zeytinyağı sürüyoruz o kadar bi hafta oldu bile bizim çok iyi şuan, keşke daha önce yaptırsaydım. Bende sizin gibiydim çok korkuyordum hiç bir şey kalmadı ameliyata girince bizde girdik oğlumuzla beraber. İyi olduğunu görünce rahatlıyorsunuz. Sünnetten sonra huzursuzluk, ağlamaları çok normal. Ve şişlik kanama akıntı gibi şeyler olabilecek şeyler.