Baldudakege MerveKya bende oyle yapayım bari. ayy hadi iyi haberlerinizi bekliyorum bizde Salı gidicez bakalım her alt açışımda içim acıyo kırmızı kırmızı gördükçe 😢
MerveKya Baldudakege insanın içi çok kötü oluyor gerçekten 😞 alışırsın bi kaç güne baya toparlar zaten pipide merak etme 😊
MerveKya Furkansmomy evet ama günde bi kere yatarken sürüyorum ben genelde bide günde 3-4 defa hafif ılık suyla ıslatıyorum
LittleMan Furkansmomy evet canım eve geldik bi üstlerini değiştirdim yeni bez taktım pipisine ve bezin ön bölgesine sürdüm . Bide bizim agrı kesıcı fitilimiz vardı bi saat sonrada onu yaptım. 2. Günde kreme başladım + bezi yağladım .
Furkansmomy Kızlar biz bugün olduk sünneti ben içeri girdimoğlumla da halen kendime gelemedim cok agladı susturamadık sizin de öyle mi oldu?? Normal mi bukadar aglaması
Furkansmomy Seldadeniz kreminizn adı ne acaba? Bize antibiyotikli krem verdi sadece günde 1 kez sabahları sür dedi
Seldadeniz Furkansmomy furacin merhem. Ben 10 gün boyunca her altını aldığımda bezime bolca sıktım . 5 tane bitti o merhemden
Seldadeniz Furkansmomy sünnetten 2 gün sonra ben yıkadım. Ve hergün sabunlu suyla dikkatlice sildim . Doktorun tavsiyesi
Gmzsgt Arkadaşlar oğlum 3 gün oldu sünnet olalı ilk çişini ameliyattan 6 saat sonra yaptı sonra dün gündüzde azcık yapmış geceden beri o kadar süt mama içti hiç çişini yapmadı doktorunada ulaşamadım normal mi yapmaması sünnet yaptıran anneler başınıza böyle bi olay geldi mi pipisine bardak koydum bez yapışmasın diye acaba o yüzden mi yapmıyor 😔
Baldudakege Gmzsgt benimde dün gece altını değiştirdim sabah bi kalktım bezinde hiç çiş yok . Ama normal diyolar sonra bi baktım bezini doldurmuş bi sıkıntı olacağını sanmıyorum yinede sorun ama siz
Baldudakege Furkansmomy yok hayır doktor kendi düşerse şakın geri bandaj yapmayın dedi . Zaten 3. Gün ılık duş alırken kendi düşücek eğer düşmezse suda ıslatıp düşmesini sağlayın dedi. 2.gün kendiliğinden çiş falan deyince düştü bantları çıktı
MerveKya Furkansmomy yok hayır Salı günü olduk perşembe günü banyo yaptık pansuman çıktıktan sonra sürdüm her gün bugün 10. Gün artık sürmeyeceğiz kontrölümüz vardı artık sürmeyin dedi doktor karton bardağıda yarın çıkartacağız. Geçmiş olsun bu arada
Glin89 MerveKya mutlaka köpük bardak koyun pipisine direk bezle temas ettirmeyin doktor vermese bile marketten köpük bardak alıp yuvarlak sekilde kesin ve yumurtalıklarını alıcak sekilde koyun bezi öle baglayın
MerveKya Glin89 evet koyduk doktor söyledi, yarından itibaren koymayacağız 10. Gün bugün teşekkür ederimmm
Baldudakege Furkansmomy ilk banyosundan sonra hergün 1 çay kaşığı pipiye dökebilirsin dedi ama ben altını bile zor alıyorum içim acıyo🤦🏻♀️ Ama bu gece dökcem
Furkansmomy Baldudakege benim bugün ömrümden ömür gittiçok ağladı korktu kuzum 🙄 bize doktor agrı kesici olarak calpol verdi kaç saatte bi içircem onu sormayı unuttum ??