Zeyzey2019_ PrensesMinel ben doğum yapalı 20 ay olacak neredeyse. O yüzden sezaryen yerimde bir ağrım olmuyor ama komple karın bölgem ağrıyor. Hatta bazen çok ilginçtir ki yağ olan kısımda kramp gibi bir kasılma oluyur ve çok canımı yakıyor.
venustomris Herkese merhaba ben bazı günler aksattım ama sonunda tamamladım toplamda 19 cm inceldim 🤩🤩🤩 bir de pek dikkat edemedim yediğime içtiğime 🤦🏻♀️ Ama hepinize motivasyon olsun diye yazıyorum basen 113tü 106 karın 98 di 93 bel 77 di 73 göğüs 96 ydı 93 Dikkat eden arkadaşlar eminim daha çok incelir ❤️🌸
Esraerva venustomris çok iyi canım darısı bize inşallah bende 15 günlük olanı yapıyorum sezaryen göbeğim var onda da işe yarar umarım
Cisen venustomris tebrik ederim 🌸 bana da moral oldunuz şimdi bende ara vermiştim tekrar başlayayım hemen
momyshark1 venustomris süpersin canim🙏🏻 kisa surede cok guzel sonuc elde etmissin. 1 haftada 9 cm incelmistim bende. Devam etmek iaterdim fakat 23 gundur koronayla savaşıyorum tamamen iyileseyim sıkılaşmak adina tekrar baslayacagim insAllah. Bu 23 gunluk surecte istem disi kilo verdim iyilestikten sonrada bu programla sıkılaşmayı hedefliyorum🥰
venustomris Esraerva sezaryen göbeği bende de var tamamen gitti diyemem ama bir nebze olsun küçüldü farkediliyor fotoğraf çekmiştim ben önce sonra farkını görebilmek için küçüldüğünü o sayede farkettim
venustomris Cisen benim canlı derslerim başlamasa çok güzel gidiyordu ama hem bebek hem canlı ders akşama perte çıkıyorum insan yaptıkça kendini daha iyi hissediyor aslında vakit olsa
meryembrl Ya ben 2 haftalık programına basladım aşırı zorduuu nasıl devam edebiliyorsunuz? Pes ettim ve ip atlıyorum yürüyüş yapıyorum şuan. Uzun olacak belki ama daha kolay geliyo🥺
venustomris meryembrl valla hangisini yapabiliyorsanız ben bunu ilk başta yaparken çok zorlandım ama insan her şeye alışıyor 🙈😂
venustomris Esma00 şöyle ki kilo olarak sadece iki kilo verdim çok sıkılaşmadım ama incelme oluyor ben hem kilo vermeye çalışıyorum bir yandan sarkmadan inceleyim diye bunu yapıyorum
venustomris momyshark1 çok geçmiş olsun aman hastalığınız geçsin de kilo vermek nasılsa olur nasılsınız şimdi bebeğinizi emzirebiliyor musunuz? Çok uzun sürmüş bu arada inşallah daha da uzamadan biter gider
momyshark1 venustomris evet emziriyorum. Emzirdigim icin ilac kullanmayi reddettim. Ilk 10 gun cok iyiydim aslinda sonra benden ogluma bulaştı galiba oglumdan tekrar bana 2. Dalga cok sarsti cok agir gecti yeniden toparladım cok şükür. 🙏🏻
venustomris momyshark1 çok geçmiş olsun Allah şifa versin bebekle zor olmuştur Allah yardımcınız olsun
venustomris Prri karın hareketlerini yapmasanız daha iyi şimdi sizin için bunu değil de leslie yapsanız daha iyi bence