Cns123 Ben 2 numara Prima için söylüyorum kakası sırtına çıkıyordu. 3 numara aldım. Kilo olarak 2 numaranın sonlarında 3 numaranın baslarindaydik. 3 gayet iyi geldi. Ya da bazı bezlerin büyüklüğü farklı oluyor. Prima 3 numara iyi ama.minies denedim 3 küçük geldi. Bezin uzunluğu farklı. Bu da olabilir. Birde bir kaç gündür minies deniyorum o da.guzel .