Kızlar bebeğim 5 aylık sleepy natural kullanıyorum ilk günden bu yana suan 4 numara kullanıyoruz çişini yaptıgında herhangi bir sızdırma olmuyor ama kakasını yapınca her 5 kakalı bezden 4 ü taşıyor cocugun yaptıgı afedersiniz bir avuçsa taa beline gitmiş ilk zamanlar umursamıyordum yani beze kusur bulmuyordum kakası sıvı sulu diye ama bu cok artmaya basladı inanın bıktım sürekli cocugun bezinin taşmasından . Bu durumu yasayan oldumu acaba yada bana sızdırmayan taşırmayan bez önerebilirmisiniz