SeverusSnape Cns123 Pampers pure, pahalı ama gerçekten asla sızdırmıyor ve ıslaklık bırakmıyor. Külot beze geçmek zorunda kaldım kızım bağlatmıyordu ama çok pişmanım. Prima premium care ve molfixin külot bezlerini aldım. Allerji oldu direkt. Elimdeki külot bez bittiği an geri geçeceğim pampers purea. Neyse ki az kaldı külot bezden.
Cns123 SeverusSnape öyle mi prima premıum care dediler ondan deniyim dedim bide uzun yola cıkıcam cok sağolun ya cok tşkürler
Cns123 Meftunbade bizdede bu zamana kadar cok göze batmıyordu ama artık cok lastik izi oluyo bide cok taşırıyo
SeverusSnape Cns123 akşam duş aldırdıktan sonra bağlıyordum, sabah uyandığımızda çıkartıyordum. Neredeyse 12-13 saat kalıyordu üstünde yani. Hiç sızdırma, pişik, ıslaklık olmuyordu. Gerçekten fiyatına değer bi bez👌😊
Ada_Deniz Cns123 sleppyy herkes şikayetçi 4 ve 5 numarasından canım molfix kullanıorm çok memnunum pure softtan ekstra memnunum ama pahalı biraz diğer molfix 3d teknolojisi var bizde 4 numarayız hiç taşma pişik olmadı çok şükür sabaha kadar da değiştirmem hiç sıkıntı yaşamadım çok memnunum
MorErigim Cns123 bende ilk sleepy kullanıyordum 4. Aydan sonra pişik ve tasma yapmaya başladı komili kullanıyorum çok memnunum taşma ve pişik olmuyor çok şükür
Mickeylover Cns123 prima premium care kullandım memnun kaldım ama biraz pahalı baby me marka kullanıyorum ondan da memnunum hem de uygun fiyatlı
PonciKom Cns123 bende 4 noya kdr daha dogrusu mor paket oldugu zamanlar mukemmeldi slpy ne zaman beyaz renge döndü mahvoldu kızım 6 7 aylıkken mınıese geçtim 17 aylık hala dızdırma pişik vs hıcbısey yapmıyor arada molfixxtee alıyoum oda iyi
defnesmomm Cns123 6.5 aydır sleepy kullanıyorum hiç problem yaşamadım. Hatta daha yeni stok yaptım 😊 lastik izleri can sıkıyor sadece
limonlukarpuzzz Cns123 premium care kullaniyorum doğdugu andan itibaren hiç sizdirma taşirma yaşamadim çok memnunum
Gossipgirl14 Cns123 evy baby der susarım hem çok uygun hemde cok iyi hiç Bi şekilde sızdırma dısa cıkarma yapmadı. Dene pişman olmazsın🙋♀️
OzlemAlisa Cns123 dogdugundan beri goon kullaniyorum premium soft. Okdr ishal geçirdik tasirmadi, sabaha kadar durur bezi sızdırmadi. Pisik yapmadi ve kupkuru.