Canparcam_ canım kalça ultrasonu falan demedi ki ,öylesine der gibi ,bide 40 günlükken getir bakalım dedi . Sanırım kilo boy bakıcak. Bide sadece kilo boy için para ödemek istemiyorum şuan . 2 aylıkken götürmeyi düşünüyorum. Kalça ultrasonu ilk 3 ay içinde yaplıyomuş zaten