Merhaba anneler. Bebeğim 40 günlük oldu ,doktor 40 gündennsonra getir bi bakalım dedi. Bende malum pandemiden dolayı çekiniyorum götürmeye. Sizlere sorum 40 günlükken doktorun yaptığı herhangi bi test veya tahlil var mı yoksa sadece kilo boy kontrolü içinmi çağırıyor . Kilo falansa götürmeyeceğim