Minikannesi00 Alparslan-mom bnde aile hekmnde baktryorum kilo boy falan. Bizde ek olarak mamaya başladık .
Alparslan-mom Minikannesi00 anladım aile hekimi takip ediyorsa bi probleminiz yoksa gitmeyebilirsiniz. Ben doktorumda takip yaptiriyorum da ondan dedim.
Minikannesi00 Alparslan-mom ikisindede takip ettiriyorum ama doktora zaten çok olmadı gideli . Ayrıca sigortamızda yok özele gdyoruz o yüzden bi işlem yaplmıcaksa boşa gtmeyelm dedim
Alparslan-mom Minikannesi00 olcumler yapiliyorsa gerek yok ektra bir sey yapilmiyor klasik boy kilo 😊
Kumsaladakgul Minikannesi00 tavsiye vereyim canım mutlaka bi çarşaf götür. Bebeğini sedyeye uzattıkları zaman altına serersin. Sonra onu bi poşete koy. Bebeğine hiç değdirme. Malum virüs var
Minikannesi00 Kumsaladakgul çok sağol canım genelde bi battaniyesni öyle kullanıyorum ,dediğn gbi çarşaf götüreyim
Kumsaladakgul Minikannesi00 bende 1 aylık kontrole gittim hem asi yaptılar hemde boy kilo ölçüldü. Hemşireyle aram çok iyi gelmeden önce bi poşetle çarşaf getir dedi. Işimiz bittikten sonra çarşafın sedyeye değen tarafını içe katladı. Posetime koydu. Bebeğime hiç bi şekilde temas ettirmedi 🤗
Minikannesi00 Kumsaladakgul bizm aike hekmliğinde hiç öyle yapmadılar ,çocuğu al şuraya koy gbi söylemlerde bulunuyolar anca
GoktugunAnnesi58 GoktugunAnnesi58 Minikannesi00 Kalça ultrasonu ve göze baktı ıyi dedi ama genede göz doktoruna götür göz diplerine baksın dedi götüreceğim
TYE Dadam hmm sanki aklılda doltorumuz 3ayda dedi diye hatırlıyorum da ondan sorudm. Ben bidaha sorayım doktorumuza
Limoncicegiiiii cigdem_Elif kalça için çocuk doktoru ultrason istiyor radyoloji uzmanı bakıyor göze de göz doktoru