Atikeemre14 Elif-Liya kızım 2 aylıkken kullanmaya başladık suan kızım 11 aylık hıc bır sıkıntı yasamadık ama bu her bebek ıcın aynı degıl tabıkıde
Mommy_Bird Elif-Liya yok evet ama güzel bez mühendisin oglunun yıldızlar listesinde de var o marka bildiğim kadarıyla
Mommy_Bird Kizimmmmm o bezi bende kullandım hem kalın hem içinde pütür pütür rahatsız edecek şekilde şeyler vardı bende hiç beğenmedim molfix pure soft u
Mommy_Bird senceumrumdam1 bende prima kullanıyorum şu an molfix soft mınıes kullandım mınıes iyiydi ama biraz plastik gibi bi kokusu vardı o yüzden almadım birdaha molfix de çok kalındı içinde elle hissedililecek rahatsız edecek kadar değişik şeyler vardı şimdi kullandığım bez bitiyor Acaba bimdekini mi denesem dedim yazınızı okuyunca
senceumrumdam1 Mommy_Bird bak @Deletedmom16 arkadaşımda memmun kalmış iyi çıkağını düşünmemiştim diye yorum yapmış gerçekten çok iyi denersen görürsün canım
Meliseenur Elif-Liya bende kullanıyorum evwt koku olmasa daha güzel olucak ama memnunum ıslak mendilinide kullanıyorum
serdarkaran senceumrumdam1 Biz de yenidoğan için hem Prima hem bim den bez aldık, prima iz yaptı diğeri yapmadı. 2 numaraya geçtik bim den devam ediyoruz, ne koku ne iz, çok ve sulu yaptığında kaka bazen taşıyor onu da tüm bezler yapıyor araştırdığım kadarıyla.
serdarkaran senceumrumdam1 Haklısın ben de aynısını düşünüyorum ve pahalı bir bez olmadığı için de sık sık değiştiriyorum. Ne pişik ne koku yapmıyor.
senceumrumdam1 serdarkaran aynen öyle hem rahat hem ekonomik hemde ucuz olmasına rağmen ne koku var ne taşması bıkmıştım diğer bezlerden keşke daha önce alsaydım
Kubra_2019 Elif-Liya bence büyük ihtimalle öyledir paket değiştirin migrosa kullandığınız bezi gösterip değişim yapabilirsiniz
Ay-el63 BİM’in ürünlerini beğenmem Aynı markanın ıslak mendili igrenç ama bezi gerçekten iyi bende primaden BİM’in kne geçtim gayette memnunum jenny Wiley<3
Elifkrt27 Elif-Liya hayatımda kullandığım primadan sonra en berbat bez . Taş gibi gram yumuşaklık yok hemen pişik yaptı. Sık sık değiştirmezsen tasma yapıyor helede büyüğünü yaptığında sırtına kadar çıktı paketi bitirmeden attık
Elif-Liya Elifkrt27 valla canım morfıx e göre emici geldı ama sonucta cocuk bu neden parçalar olur anlamış değilim hoşuma gitmedi
senceumrumdam1 Elifkrt27 valla petrol falan yok prima daha çok var bana göre öyle bi koku yok yani araştırırsan primadan çok şikayetci insan var petrol kokusuna dair ve cidden denedim inandım o annelerede