Elif-Liya Mom0870 Erzincan da e bebek yok canım sadece civil var en yakın Erzurum oda şahsi arabayla 1 buçuk saatlik yok sürekli sipariş vermek durumunda alırım
TospikOglusum senceumrumdam1 oy süpermiş ozman ya hem sizdirmiyo hemde koku yoksa harika yarın hemen aldircam eşime 😊👍
Ek-istanbul Elif-Liya gösterge yok ama bence bez iyi yani rn azından brnim kızıma yaradı taşırma pişik vs yapmıo ben çok memnunum. Rahatsız edici bir kokuda gelmedi burnuma hiç
Elif-Liya Ek-istanbul ince olmasını emciliği sevdim ama idrarını yapıyo cocuk yapacakta içinde parça parça sertlik var pamuk hemen topaklanmış ondan rahatsız oldum
Deletedmom16 senceumrumdam1 sleepy aldm benim üstüme kadar çıkıyodu nefret ettim o bezden molfix aldım tamam taşma yapmıyor bu sefer aşırı lastik izi kızarıklık bimden öylesine aldım hiç umudum olmayarak sonra çok şaşırdm bu kadar iyi beklemıyordm
senceumrumdam1 Deletedmom16 ya salak gibi gittim gittin 80 90 para verdim ya o kadar pişmanım ki o paraya 3 tane alırdım birde uzun süre gidiyor. Büyük beden alıyorum bir de hiç sıkıntı yaşamadım şükür