senceumrumdam1 canm.bende ilk prima ile başlamıştım çok pahalı olduğu için eşim.sleepy almıştı indririmden ondan memnun kalmadım,sonra annem.molfix getrmisti o da iz yaptı hep sevemedim,bimdende daha doğum.yaomadan çanta almıştım içinde hediye bez vardı annemde kızım.kullan bakalım belki memnun kalırsın dedi evey kullandım.guzeldi fakat migrosun bezini 2kisi baya övdü cevremde bizde onu aldık evet güzel tasma vesaire yapmiyo fakat idrar yapınca çok.kotu koku yapiyo diğer bezlerde yoktu diye hatrliyrmda Bimin bezinde oluyo mu canm ?ya yoksa migrosun beziyle aynı fiyatmış memnunum ama işte koku fena yani