senceumrumdam1 serdarkaran aynen öyle hem rahat hem ekonomik hemde ucuz olmasına rağmen ne koku var ne taşması bıkmıştım diğer bezlerden keşke daha önce alsaydım
senceumrumdam1 Elifkrt27 valla petrol falan yok prima daha çok var bana göre öyle bi koku yok yani araştırırsan primadan çok şikayetci insan var petrol kokusuna dair ve cidden denedim inandım o annelerede
Elifkrt27 senceumrumdam1 prima zaten berbat ona lafım yok ama mühendisinoğlu sayfasını takip edip içeriğini paylaştı sayfasında içinde steril alkol ve petrolatum ayrıca losyon var ki çok zararlı. Tabi yinede sizin tercihiniz
Elif-Liya Elifkrt27 valla canım morfıx e göre emici geldı ama sonucta cocuk bu neden parçalar olur anlamış değilim hoşuma gitmedi
Elif-Liya senceumrumdam1 bimin bezini aldım allahım ne pis kokuyor yoksa bu paket mi bize denk geldi kızım idrarını yapıyo sanıyorum kaka yaptı o kadar iğrenç koku yok çok iz yaptı aldığıma pişman oldum.
senceumrumdam1 Elif-Liya valla ben hep kullanıyorum farkettiysen yorum yapıp kullanan arkadaşlarımda var hepsi memmun koku da yok bizde
Elif-Liya senceumrumdam1 zaten öneriniz üzeriniz aldım denemek için ama inanın ki öyle bir koku yok çocukta hep iz var ayrıca yine bez değişmek lazım