O dönemlerde öyle hissetmen çok normal. Kızımda bana yapışık yaşardı koala gibi omzumda uyurdu hep gazı vardı. Ama geçiyor merak etme zamanla rahatlayacaksın arkadaş gibi olacak sana. Ben o zamanlar acaba erken miydi çocuk için hayatım değişti diye kendi kendimi yerdim lohusalık psikolojisi:) şimdi iyi ki diyorum. İyiki bi evladım var zaman hızlı geçiyor geriye dönüp baktığında ne çabuk büyüdü diyeceksin