husnaaaa bende edemiyodum bendeee 😇 herkesin hikayesi farklı olsa da uykusuzluk,diş zorluğu,atak dönemi vs anneliğin şanından. Bunu bilirseniz yalnız olmadığınızı anlar ve rahatlarsınız. Benim için en kötü aylar 4 ve 5 ti o yüzden 5 dedim ama bazı bebekler ilk beş ay kuzu gibi yatıyor. Benimki gazdan morarana kadar ağlıyodu. Çocuğu ilk aylarda öylece yatan anneler de gelip burda ayy sonrası çok daha zor diye dert yanıyor. Tabi hep öyle yatsın diye hayal ediyolardı belli ki.