husnaaaa Bir haftalığız. Sürekli emme ve üstümde uyuma isteği. Sabredemiyorum anneler bi anda çok fazla geldi sanırım. Biliyorum bunlar dert değil siz neler çekiyorsunuz okuyorum yazdıklarınızı. Diş sancıları, ataklar hiç uyumayan bebekler.. okudukça biraz daha demoralize oluyorum sanki .. daha rahat olacaksın dediğiniz günler var mi ? Büyüdükçe daha mı iyi yoksa daha mı sabır kazanıyoruz. Benim derdim dert değil belki şu an biliyorum ama düşün düşün çok sıkıldım anneler .. sadece yazmak istedim
PembePelikan husnaaaa herkesin derdi kendine yetiyor. Öyle düşünme sıkılman yorulman sabrının tükendiğini hissetmen çok normal. Bunun için ütopik bişeyler yaşaman gerekmiyor. Bebekler 40 çıkınca bile huy değiştiriyor. Daha çok huy değiştirecek ve rahatlayacağın günler gelecek en fazla 3 ay sık dişini annesi 🌸
Deletedmom334 husnaaaa ebeveynlige hoş geldin 🙋 3 ay sonra bise kalmiyor merak etme ataklar falan da abartildigi kadar olmuyo 😊
prensannesi1111 Rahat gunler gelcek canm simdi lohusa pskolojiside var tabi hersey yoluna giriyor zamanla bende cok bunaldm o gunler kotu geciyor ama sabret bitecek
husnaaaa Çok dua ediyorum anneler sizler için de 3 4 ay demek Allah im çabuk geçer inşallah bi gün bile bana çok uzun geliyor çünkü uykusuzluk 😥😥 inşallah dediğiniz gibi rahat günler gelir ve ben alışırım 🙏 Allah razı olsun sizden kolaylık versin
Deletedmom896 husnaaaa Göz açıp kapayana kadar geçiyor bu günleri özlüyorsun canım sadece şu zamanların tadını çıkar ben çok özlüyorum ☺️
Woody husnaaaa o kadar çabuk geçiyor ki… Kızım 5 aylık o minik hallerini özlüyorum. Bir yandan da seneye şimdiki halini özleyeceğim diye üzülüyorum. İlk dogdugunda bir an önce 4 5 yaşına gelsin artık diyordum 😀😀
BusraG husnaaaa doğduktan 2 hafta sonra kolik sancılarımız başladı. Sabah 7den akşam 22.00 ye kadar sürekli ağlamaları ve uyumaması.. Taa ki 20 gün öncesine kadar. Sürekli huzursuz ağlardı. Şimdi 2 ay 20 günlüğüz. Şurda 2 haftadır çok şükür rahatım. Kolik gazlı olduğu için durduramazdık ve battaniyede sallamakta bulduk çareyi. Şimdi hala battaniye de sallattırıyor. Bi ucunu peteğe bağladım. Diğer ucuyla kendim sallıyorum. Başka şekilde uyumuyor. Geceleri mız mız.. Ama diyorum ki bu günlerime de çok şükür. Az da olsa rahatladım. Aç geçtiğim günler oldu. Rabbime şükür hepsi gelip geçiyor. Sabredin. Allah hastalık vermesin. Sağlık olduktan sonra hepsi atlatılıyor.
husnaaaa Deletedmom896 herkes öyle söylüyor geçip gittikten sonra kiymeti anlaşılacak her güzel şey gibi değil mi? İcindeyken de asla kıymetini bilemicez. Gün içinde eşime kaç kere büyücek demi benden ayrı günleri de olacak demi diye soruyorum
husnaaaa BusraG altını değiştirirken ağlaması bile beni o kadar strese sokuyor ki.. 7-22 ağlamak nedir nasıl dayandiniz 😨😨
Tortilla husnaaaa 1 haftalıkken bende oyleydm hatta neden dogurdm nası bakcam die aglıordm uykusuzlk yorgunlk. Ama gecıyo bı haftansonra bıle daha iyiydm sımdı 1 aylık olduk uykuszluga alısıor ınsan
husnaaaa Tortilla benim de öyle düşündüğüm oluyor çok kötü hissediyorum kendimden utanıyorum nasıl anneyim böyle dusunmemem lazım diye
BusraG husnaaaa Çok zorlandım. 20 gün kendi annemle, 1bucuk ay kayınvalidemle baktım. 2 haftadır kendi evimdeyim. Rabbime sonsuz şükürler olsun ki, geçti. Allah sabrını verçyor. Çok zor oluyor ama yapacak bir şey yok. Kuzucuğum çok sancı, acı çekti.
Deletedmom5 husnaaaa daha bir haftalık, bir hafta önce tek bedendi sizinle çok çok normal değil mi üstünüzde olmak istemesi. Ben bunu çözülmesi gereken bir dert olarak görmüyorum biraz da bebeğinizin penceresinden bakmanızı öneririm
husnaaaa Deletedmom5 evet normalmis çok normalmiş herşey bu dönemde. Sabırsızlık işte benimki daha önceki hızlı yaşama özlem bi parça, anlamsız bi serzeniş 😟 buraları okuya okuya kendimi bi düzeye getirmek istiyorum işte tecrübe öğrenmek bi nebze psikolojik destek sağlıyor
Eslemmomy husnaaaa düşünme ilk haftalar güzel insaAllah dua et gazlı bir bebek olmasın o daha zor memede olması da doğal çünkü dünyada güvendiği bir tek sen varsın seninle olmak istiyor biz 52 günlüğüz daha anca anca dünyanın farkına varıyor sabret ve dua et
husnaaaa Eslemmomy gaz , kolik bunlar sonradan gelirse bilmiyorum naparim Allah korusun şimdilik bi sıkıntısı yok gibi