Arasannesi Deletedmom14 o bızde kan pıhtısı yaptı kakada ve genelde kabızda yapıyor.ferrum kullanmaya basladık memnunum
Arasannesi Deletedmom14 bağırsakları henüz hazır olmadıgı için. 2 hafta ara verdık sonra yenıden basladık
birbulutannesi Deletedmom14 devletin verdiği kabız yapıyor canım Newwit al bayılarak da içiyor trendyol da 2 kutu geliyor
birbulutannesi Deletedmom14 bak canım bende çok araştırdım içinde vitamin var katkı maddesi kimyasal yok
Prensesm Deletedmom14 Ben de bir süre vegaferon kullandım bilmeden. sonra doktor tavsiyesi ile ferrum aldım şimdi gayet iyi.
MihraKus Kızım 9. Ayına girecek 4. Aydan beri Sidefer kullanıyoruz ablam bestiron sanırım ismi onu kullanıyodu kabız yapıyomuş bıraktı biz ne kabırlık ne koku nede kan tadı falan almadık sideferden memnunuz
Aymina123 Eren20 bizde 2 gün oldu başlayalı kakası yeşilimsi ve içinde kırmızı parçacıklar var sizdede aynı sorun oldumu
Kucukprensim Deletedmom14 ferrum benim bebeğime çok gaz yaptı hiç yaramadı her verdigimde çocuk inliyordu şimdi bestiron kullanıyorum memmunum. Ferrum da paraben içeriyor diye biliyorum doktor soylemisti