Deletedmom14 Bugün 4.Ay aşımızı olduk ve ebemiz kan damlasına başlayalım dedi. Devletin verdiği VEGAFERON u verdi. Ama emin olamadım. Içeriği ıyi değil gibi şeyler okumuştum sanki. Sizler ne kullanıyorsunuz, tavsiye edeceğiniz bi damla var mı?
Arasannesi Deletedmom14 o bızde kan pıhtısı yaptı kakada ve genelde kabızda yapıyor.ferrum kullanmaya basladık memnunum
birbulutannesi Deletedmom14 devletin verdiği kabız yapıyor canım Newwit al bayılarak da içiyor trendyol da 2 kutu geliyor
Deletedmom14 Eren20 ya sıkıntı degil de, paraben mı var denmişti içerisinde çok ta hatırlamıyorum, öyle bi post okumuştum. Oyuzden sordum. Teşekkürler
Aymina123 Eren20 bizde 2 gün oldu başlayalı kakası yeşilimsi ve içinde kırmızı parçacıklar var sizdede aynı sorun oldumu
Cerenaslan Vegaferon gaz yapıyor ve içinde paraben var. 2 gün denedim mahvoldu kızım gazdan. Hemen değiştirdim Ferrum kullanıyorum gayet iyiyiz çok şükür ☺️
Deletedmom14 Cerenaslan ay evet işte bu yüzden korktum , gaz sıkıntımız anca normale dönüyor, başa dönmeyelim
Lilayda Cerenaslan aaa ondan demekki ya bende diyorum neden boyle osurup osurup duruyor bu kiz catlicak gazdan. Doktora sorayim hemen değiştirelim biz de
Eren20 Deletedmom14 Bütün demir damlalarında son derece az, hiç bir zarar yapmayacak miktarda, paraben bulunur ve bazı aileler, medya sayesinde, bunu kendilerine dert eder diye bir yorum yapmıştı hemşire arkadas onuda aktarmış olayım:)
Cerenaslan Deletedmom14 O zaman hiç başlama derim çünkü bizim de öyleydi günde 5 damlaydı 2. Günde ağlama krizlerine girdi yavrum. Sağlık ocağında ki doktorumuz söylemişti ama dinlememiştim 🤦🏻♀️ Sonra hemen gittim değiştirdim şu an herşey yolunda
Ezgislck Deletedmom14 doktorum sidefer karaciğer ya da akciğer dedi orayı tam hatırlamıyorum emildiği için kabızlık vs. Sıkıntı yaşamazsın demişti bana. İçeriği en temiz oymuş.
Deletedmom14 Deletedmom348 ocean in kan damlası var mıydı 🙈 d vitaminini kullanıyoruz biz ,çok memnunuz