Ada_Deniz Deletedmom14 doktorumuz sağlık ocağının verdiği ilaçları kullanma dedi dün bize de verdi ebe haftaya kontorlümüx var kısmetse ocean incele istersnz içeriği temiz sanırım biz ondan kullanacağız d vitmaini ocean kullanıroz
Aysima2020 Deletedmom14 doktorumuz sideFER önerdi aldık içinde paraben fln yok temiz içerikli tadıda cok güzel şurup gbi severek içiyo kızım
Deletedmom14 Deletedmom348 evet eczaneler çok pahalı, netten alayım dedim de yinede size danışayım dedim yanlış olmasın 😍
Deletedmom348 Deletedmom14 bu damla canım☺️Ta kendisi. Tabiki en iyisi internet ama havalar sıcak olduğu için cesaret edemedim ben
Deletedmom14 Deletedmom348 teşekkür ederim hızlı cevap için 🤗 bebişimin kilosu 5.850 oldugu için 5 damla vericem degilmi. Sizi de yoruyorum biraz ama online görünce yazdım 🤭
Deletedmom348 Deletedmom14 Rica ederim ne demek🙂 Bana öyle bişey demedi koruyucu doz vericez 0,5 e ayarlayıp ver dedi