attbianne Kimseye anlatamazsiniz bosunuza kendinizi yipratmayin. Sadece linclemek için gelirler haklı olsanız bile haksizsiniz derler. Annem beni şekerle büyütmüş resmen. Çorbaların içine bile koyarmis yemiyorum diye. Aynı şekilde cicibebe, pirinç unu gırla gitmiş. 27 yasindayim bütün kemiklerim ağrıyor. Şeker intoleransim çok yüksek d vitaminim düşük. Kendimi frenlemesem devamlı alışık olduğum için şeker hastası bile olabilirim. Evet beynin çalışması için glikoz lazım ama bu yapay glikoz olmamali içinde katkı maddesi olan yiyecek ve içecekler olmamalı. Artık çoğu toplum uyandı neden herşeyin organigi çıkıyor? Çünkü insanlar araştırıyor. Sistem değişsin istiyor. Organik sertifikalı ürünler maalesef çok pahalı ama az ve öz alıp en azından oğluma faydalı şeyler yedirmeye çalışıyorum. Kendinizi yipratmayin burdakiler biz yedik saglikliyiz çok şükür modunda. Oysa o zaman şeker, şeker pancarindan uretiliyordu yapay nisastadan değil. Bunu kimse anlamiyor işte.