Arkadaşlar ben de yiyorum. Ama adı cicibebe yoksa içeriği hiç de cici değil. Ben un şeker veririm bebeğime diyorsanız bari kendi ev kurabiyenizi kekinizi yapın. Hiç olmasa içinde katkı, renklendirici, yapay tatlandırıcı yok. Kendi fırınınızda pişiyor. Tüketim süresi sonunda da biliyorsunuz ki bozuluyor.