Ay kusura bakmayın da şöyle “onnoloromoz bozo hop yodormos noyomoz oksok” diyorsunuz ya cinlerim tepeme çıkıyor. Bütün nesil şeker hastası,tansiyon hastası,obezite mücadelesi veriyor anneleri hep yedirmiş neleri eksikmiş. Hastalıkların çoğu vücudumuza bebekken cocukken yerleşir birden pat diye ortaya çıkmazlar. Eksiğiniz yok maşallah fazlanız var