oznursen-05
çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum.
Bizde 1 aydan fazla sürdü ameliyat durumu. İlk ameliyatta kazıdılar suprathel yani suni deri koydular iyileşme oldu ama yeterli gelmedi, sonrasında 1 hafta bekledik tekrar tam narkozlu ameliyata aldılar sargıyı açıp derinin durumuna bakmak için ve tekrar suni deri kullanıp bekleme kararı aldılar. İki farklı suni deri denedik bir diğeri de epigard ama onu sona doğru denedik yani 3. Ameliyatta ve faydasını gördük bölge küçüldü ve bu sefer deri nakline gerek yok dediler yaklaşık 2 parmak genişliğinde alan kalmıştı eğer iyileşme olmazsa orayı keser atarız deriyi birbirine dileriz dediler. 4. Ameliyat’da yeterince iyileşmesinde mecbur kesip diktiler çünkü beklemek istemediler iyileşmesi 1 ayı daha bulur ve her hafta ameliyatta girmesi daha yıpratıcı bir dikiş izinden dediler. Şimdi 3 ay olacak ve dikiş izi istediğimiz gibi iyi değil kabarıyor kolunun iç kısmında gergide kaldığı için ama şükür hareket kısıtlılığı yok şimdilik. 2 sene boyunca kolluk takacak kabaran dikiş izini düzlemek için.
Sizin durumunuz nedir?