Sdabdk kız kardeşim 11 aylıkken çaydanlıkla yandı sol ayağı baya ileri derecedeydi, annem çaydanlık dökülünce suyun altına tutmuş ve derisi akıp suyla gitti demişti 🥺 yapay suni deri taktılar ameliyat oldu, deri tutmadı ikinciye bacağının üst kısmından deri alıp suni deriyle birlikte yapıştırdılar 2 aya yakın bir süre ayağı alçıya alındı, şuan 4 yaşını bitirdi ayaklarında yanık izi var malesef 😔 çok geçmiş olsun sizede çok zor bi durumm gerçekten Allah yardımcınız olsun