oznursen-05
çok şükür çok sevindim iyi olmanıza. Peki yarası nasıl görünüyor nakil sonrası? İnşallah keyfi de yerindedir, rabbim tez zamanda iyileştirsin kazayı hiç yaşanmamış kılsın inşallah.
Bizde durum aynı kolu (ameliyatlı yeri) bu ara daha fazla rahatsızlık vermeye başladı sanırım deri genişliyor ve gerginlik oluyor o kısımda çünkü sürekli kaşıma ve masaj istiyor orasına. Elimi üstüne koyduruyor masaj yapmamı istediğinde. Halen kabarıyor dikişi kremler sürüyorum ama şu an için fayda görmedim zaten uzun bir süreç yanık ve dikiş tedavisi o nedenle yılmadan devam edeceğiz bakıma. Diğer yerleri iyi durumda bariz yanık izleri belli ama düzelme de var inşallah hepten gittiği günleri götürürüz.