Fatmanurozgr AselMeva 2 buçuk aylıkken olmustum ben ama herksde farklı 1 seneye kadar olmayan oluyo norml ☺️
Nilayaktas Merve123 18 eylul dogumlu benimde kizim.oturmak istiyor ellerimi tutup kendini kaldiriyor cok erken diye korkuyorum siz napiyosunuz bu konuda? eller agizda surekli islatiyor onunu falan artik ust degistirmektenbhelak olduk o da ben de.
ozelegtmcianne Merve123 aynı gün doğumlu oğluşum bu aralar mızmızlığı iyice arttı eli ağzında ara ara. Dönmeyi öğrendi sürekli dönmek istiyor oturtma çalışmaları yapıyor musunuz ya da yapılmalı mı
tuzvelimon ozelegtmcianne uyutmuyor yavrumu dolayısıyla beni 3. aya girdik gireli 2 saat kesintisiz uyumuşluğu yok 😩
Furkansmomy [bilinmeyen] hmm benim annem burda ona bırakırım ama baska sehire taşınma durumuımuz var eger tasınırsak ben de evdeyim 😇 nasıl geçiyo bi gününüz bıdıkla? Anlatsana 🤗🤗
cokcocuklu EfeD30 ay canim benimde öyle ya 120 ml içiyordu normalde şimdi 90ı bile bazen bitiryor bazen bırakıyor bu iştahsızlık neden acaba 😏
Furkansmomy [bilinmeyen] ben anlatıyım 😇 Biz sabah güne erken baslıyoruz 7-8 gibi , emziriyorum altını değiştiriyorum biraz kucak biraz oyuncaklarla oyunlar oynama derken 10-11 gibi tekrar uykumuz geliyo uyuyoruz uyanıyoruz oyun halısında vakit geçiriyoruz derken ben evi topluyorum yemek vs yapılcak bişey varsa onu yapıyorum 3 gibi tekrar uyuyoruz yani 5 e kadar 2 saat arayla uyuyoruz ama kısa aralıklarla yani bazen yarım saat uyuyoruz bazen 1 saat.. Zeka kartlarını gösteriyorum egzersiz masaj derken 6 dan sonra emzirme ve pijamayla uyku moduna geçiyoruz bazen 8e kadar uyumus oluyoruz ama cogunlukla 9u buluyor 😂😂 9dan 12-1 e kadar uyuyoruz gece de sık emmeye kalkıyoruz ben de erkenden uyuyorum oglum uyuyunca eşim yatmasa bile ben 10-10.30 gibi uyuyorum yorgunluktan 🤗