Furkansmomy [bilinmeyen] evet canım hemen hemen aynı şeyleri yapıyoruz :) salyamz cok arttı diş kaşıyıcı ben de aldım ama suan fazla kullanmıyo Biz akşamları erken uyuyoruz ama uyutana kadar canımz cıkıyo akşamları aglıyo nedense 🙄 Sen canım akşama dogru baya bi yor bakalım uyuyacak mı bide emzirip hemen yatır salla uyuyana kadar pes etme cunku 2 cok gec ben bile dayanamam o saate 😳😳
dygymn Merve123 merhaba benimde 14 eylül doğumlu bir oğlum var 😊 eller sürekli ağızda bol bol salyalıyız bu aralar
Zmrasevgi Merve123 12 eylul de dogdu aynisi valla salyalar bana tihaf gelmisti doktor dedi 3 aydan snra olurmuş
Yesimgulcakir Merve123 11 Eylül doğumluyuz ben oturtuyorum desteklı olarak doktor oturt dedı, gaz problemlimiz bıtmısti tekrar basladı, uyku düzensiniz çok huzursuz,salyalarımız alıyor birde bol bol tükürüyoruz 🥰😂
Sznasl Benm kzıımda 19 eylül doğumlu aynı şekilde yatırıyorum oturmaya çalışıyor kucağıma alıyorum yine aynı bu ara salyalarda çok akıyor kucağımdyken bi bakıyorum yakası su gbi olmuş 😁 ellerini emmeyi bıraktı ama bi ara ağzından düşmüyordu🙄😁
Furkansmomy [bilinmeyen] canım ben bugün gidemedim eşim işten gelip götürcekti müsait olamadı yarına ya da çarşambaya kaldı 😳😳🙄 Maşallah senin bıdıga 😍 bakalım biizimki boyu kilosu ne oldu merak ediyorum Valla aşıya iğneye ben de dayanamıyorum zor tutuyorum kendimi canım ya seni anlıyorum 😇 iğne 3 tane mi oldu? Aglamadı mı cidden 🙆🙆 bizimki 2.ay aşısında aglamıstı bunda da aglar diye düşünüyorum 😂 dişinin kaşındıgını nerden anladın
Yusufasafinannesi Emy diş mi çıkarıyor canım bizimde 2 haftada 99 Gr almıştı diğer aylarda güzel kilo almıştık ama şuan hala iştahsızlık yaşıyoruz dişten dolayı bebeğim 4ay10 günlük
Emy Yusufasafinannesi yok canım daha diş çıkmadı ama hareketlendi bayagı yerinde durmuo eller kollar sürekli eli de azında
Furkansmomy [bilinmeyen] 2 taneyse iyiymiş canım ben 3 tane sanıyordm 2 bacak bir kol sanıyordum 🤷🏻♀️ Bizmkinin de dişleri kaşınıyo salyası baya arttı ama aglamıyo diş kaşıyıcı aldm arada onunla idare ediyorz bakalım
Arzuayse Iki bacaktan kizlar ogun ates cikti sonraki gunde huysuzdu oylecatlattik boy 67cm kilosu 7bu ara kilo alimi yavasladi 3bucuk dogmustu
safasfa Benim kızımda 17eylül doğumlu 🧿çığlıklar atıyor konuşmak istiyor sırt üstü yatırdığımda sol omzunu kaldırıp dönmek istiyo ama yapamıyor 🤣eller hep ağızda ...emme reddi yaşadık daha geçmiş sayılmaz çok zor günlerdi birde üstüne bronşit olduk 4tane ilaç kullanıyor inşallah biran önce geçer sağlıkla büyütmeyi nasip etsin allahım hepizinkini 🙏🏼