Emy 300 gr aldı 4.ay kontrolünde ebe az dedi ama bu aydan sonra azalıuormuş zaten boya gitmişiz biz 6 cm uzamış 1 ayda ebe o yüzden takılmadı pazartesi doktor kontrolü var bakalım doktoru ne diyecek zaten başından beri çok kilo alan bebek değildi minyon kızım 🥰🧿rabbim hepsine sağlık versin kuzucuklar