Elifsahin Elifsahin emzirsen de bakarlar niye ileri tetkik bakmıyorlar ki. Benim göğüslerim fibrokistik bir yapıda. Elime çok sayıda minik kistler geliyor elleyince. O yüzden ben kendim muayene edip anlayamıyorum. Korkuyorum bazen. Genel cerraha gittim 2 ay önce şüphe edip. Rutin muayene olmak istiyorum, elime çok kist geliyor dedim. Muayene etti doktor, zaten muayenede bile az çok anlıyor uzmanlık alanı olan doktor. Sonra Meme usg baktılar. Süt bezesi bunlar kötü birşey yok dediler. Bence detaylı bakmaları lazım yani. Başka bir konuya gelecek olursak, o kötü kitleler ellediğinizde yerinden oynamıyor, elinizden kaymıyor, bir varolup bir kaybolmuyor. Kötü birşey değildir sizinki, korkmayın ama Siz yine de tedbiri elden bırakmayın. Güzelce bakılsın.