Elifsahin Ben Bekarkende Göğsümden tümör Aldırmıştım. 3 Buçuk Sene Önce. Kızımı Doğurmadan 1 Hafta Önce Ifak bir Kitle Fark Ettim Gebelikten Diye Düşünüp Önemsemedim. Doğum Yaptım Kitle Dahada Büyüdü Mercimek Kadarken Ceviz Kadar Oldu. Doktora Gittim Süt Bezesi Değil Kitle Var Dedi Ultrasonla Bakıldı Bir Çok Kist Ama En Önemliside Kitle Var yine. Ben İlk Ameliyatımı Ankarada Olmuştım Şuan Başka Şehirdeyim. Dirwk doktorumu aradım Bana İlk Söylediği Şey Hamilelikte Ve Emzirme Döneminde Ortaya Çıkan Kitlelerden Korkarız Ve Genelde Kötü Olurlar. Ayda 1 Kontrol Etmek Gerekiyor Dedi. Dediğim Gibi Başka Şehirdeyiz Ankaraya Gidemedik. Hemen Ultrason Bir daha Yaptır Dedi. Yaptırdım Ultrason Bakan Doktor Acil Biyopsi Ama Süt Kanllarına Zarsr Vermekten Korkuyorum Emziriyosun Dedi. Yeniden Doktorumu Aradım Kötü Bişeymi görmüş Dedi Ama Ultrason Sonucuna Yazmamıştı hep Kist Gördüğünü Yazmış. Çarşamba Gidicem İnşallah Bakalım. Ultrason Bakılırken Göğsün Boş Olmaso Gerekiyor. Ben Ulttasona Kızımla Girdim Emzirdim Öyle Baktı Doktor. Kızım Emmeden öncede Sütümü Sağmıştım. Tamamen Boş Olması Gerekiyormuş. Hangi Şehirde siniz Bilmiyorum Ama En Doğrusu İşinin Ehli Olan İnsanlara muayene Olmak İhmale Gelecek Bişey Değil. Ben İlk Ameliyatımda Yanlış teşhisten Dolayı Nerdeyse Sağ Mememi Kaybedecektimç