3 ay 20 günlüğüz. 7 gündür ataktayız. Henüz huni kısmına geçmedik.
Geceleri 10 da uyuyup sabah 5 de uyanan bebişim artık gece 12 de uyuyup sabah 7 de kalkıyor.
Gündüz 3 kez uyuyan bebeğin artık 1 kez 15/20 dk arası uyuyor. Birde meme reddimiz vardı çok şükür kurtulduk. Şuan 2 saat memede kalmak istiyor 😕 Gündüzleri hep ilgi oyun kucak üçlemedi yapıyoruz sırası ile hepsinden sıkılıp tekrar başa sarıyoruz. Sürekli kulak pası silen çığlıklar atıp yersiz ve sebepsizce ağlamaya başlıyoruz. Ama sanırım bunlar huni takmak için yeterli değil🤓