s_koc ben artik huni az kalir beyaz deli onlugunu giydim. Bu nasil biseydir ya o kadar zor ki anlatmak gercekten imkansız bi kere cok zor uyutuyorum geceleri zaten nerdeyse 100 kez kalkiyoruz. Tam meme de uyuyor bekliyorum besigine birakiyorum saniyesinde ağlamaya basliyor zaten gunduzleri uyandiginda hep bi mizmiz bazen diyorum bi bismillah kizim bi dur yeni kalktin falan valla ne yaparsam ise yaramiyo gezdirmek oynatmak hic bisey cildircam uykusuzluktan geberiyorum