YoncAseL s_koc gözüm kapalı gezdiğim için kafamı bile vurdum 🤦🏻♀️ Resmen gece uykusu zehir oldu 15-20 dk da bir uyanıyo gözü kapalı ağlayarak 😣
hilaliii s_koc 4 aya daha 1 hafta var bizde durumlar daha normal ama şimdiden hunimi hazırladım bekliyorum
bjkesra1903 s_koc 4 ay 7 günlük şükür biz kurtulduk 🤲🏻 Allah hepinize sabır versin yardımcısı olsun inşallah çok sabır istiyor 😣
s_koc Weib evin içinde en son damat karşılaması çalmaya başladım bizim kıza 😄sakinleştirme yollarında çığır açtık bu süreçte. Komşularım ne diyordur kim bilir🙄
s_koc YoncAseL 😂 ahahah geçmiş olsun yürüyebiliyoruz bu da bir şey 😄 benimki de öyle gece 1 kez kalkardı atak başladığından beri 1 saat, yarım saatte bir uyanıyor. Göz de kapalı. Ümitsizce geri uyumasını bekliyorum. Beklediğimle kalıyorum😂
Miine Çok.zorlaniyorum ama inşallah gecicek 😊 huzursuz , gündüz uyku yok, sürekli kucak isteme , ilgi bekleme hepsi var 😂😂😂
s_koc Miine gündüz uykumuz sıfırlandı, kucakta dolaşmaktan çelimsiz kollarım kas yaptı. Ben de annelerin neden kolları böyle güçlü olur derdim😂gece de partiliyoruz tabii ki geceler de uykusuz 🤡
s_koc bjkesra1903 ayy 4 ay 7 günden bildirebilir misiniz geçiyor mu nasıl geçiyor 😖 resmen ayarları bozuldu çocuğumun😫
Krgztuba bjkesra1903 benimkinin atağı 3ay 10günlükken başladı 4.aya bugün girdik bitermi ya ne atakmış kafayı yicem 😱😱
YoncAseL s_koc teşekkür ederim 😄 bizde öyle gece 1-2 kere anca uyanırdı bide alerjimiz çıktı diyet mama kullanmaya başladık onunda tadını sevmiyo herşey birbirine karıştı
bjkesra1903 s_koc valla sürekli ağlıyordu kucak istiyordu memeyi reddediyordu uyuyana kadar ayrı bir dertti 1-2 gündür eskiye döndük kendi kendine uyuyor, acıkmadıkça ve oyuncağı elinden düşmedikçe ağlamıyor allahım şükür neler etti ya 🤲🏻 Özellikle memeyi zorla vermekten strese girmiştim
Kocayanakannesi s_koc 3 ay 12 günlüğüz 2 gündür uyumak istiyor ama hiçbir şekilde uyumuyor katıla katıla ağlıyor demek ki atağımız başlamış ☺️ teşekkürler bilgilendirme için 🙈
Aylaayvaz Kocayanakannesi bizde 3 ay 19 günlüğüz uykusu var aynen katıla katıla ağlıyor uyumuyor birimde başladı demekki😭
Kocayanakannesi s_koc 22.05den bildiriyorum 9da her zamanki saatinde uyuttum oğluşumu normalde 2den önce uyanmazdı 10 dakika önce çığlıklarla uyandı 🤦♀️ ay vallahi zaten 3 ay kolikten çektim birde böyle şeylere hiç sabrım kalmadı oturup ağlayasım geliyor 🤦♀️
YldrmBytkn s_koc aman ya bence siz abartıyorsunuz bebek sonuçta ne yapabilir ki en fazla? Desem büyük konuşmuş olurum dimi 😂😂 kaç tane huni hazırlayayım 15 günümüz var inşallah giriş yapacağız bizde meşhur atağa 🤦😂
s_koc YldrmBytkn ben de böyle demiştim😂sonra boy boy hunileri taktık😂 umarım sizinki yumuşak geçer tabi bebişten bebişe değişir☺️