Cutes iyi niyetle paylaştığınızın farkındayım ama 6 aydan önce ek gıdaya geçilmez diyorsunuz ama mesela almanyada 4,5 aylıkken doktorlar yavaştan ek gıdayı başlatıyorlar. Şimdi sadece sizin doktorunuz mu uzman? Su vermeninde şahsen bağırsaklarına bir zararı olacağını hiç zannetmiyorum sonuçta anne sütününde büyük bir oranı bildiğimiz su. Sadece anne sütünde su olduğu için ekstra su vermeye gerek yok ama isteyen verebilir. Belliki yeni annesiniz biraz evham oluyor başlarda 😄