Zerr Cutes Yenidoğan konusunda haklı. Bence 5,5 aylıkken tadınlara ufaktan başlanıp alerji yoksa 6. Ay dolunca başlanmalı
limonlukarpuzzz Cutes anne sütü alan bebeği anladimda mama yiyen bebeğe böbreklerinde sorun oluşmasin diye her mamadan sonra 1 çay kaşiği su vermemiz gerektiğini alaninda uzman 3 ayri doktordan duydum bence her doktor farkli bir şey söylüyor çok fazla abartmamak lazim. 4.5 aylikken doktor tavsiyesiyle ek gidaya başladik kabizliktir şudur budur şükür ki yaşamadik.
Cevriye_Hanim Cutes Fikret buldum sonunda seni mendebur gelin. Demek farklı isimle beni çekiştiriyodun burda 😄
Cancansmom Nltka kimyonlu suyu nasıl hazırlıyordunuz. Benim bile pütür pütür bpğazıma takılıyor kimyonlar erimiyor suda. Siz nasıl yapıyordunuz?
Nltka Cancansmom yarım fincan sıcak suya bir çay kaşığı kimyon atıp demlendiriyorum . Kimyonlar dem alırken dibe çöküyor zaten . Üste kalanlarıda ayrı bir fincana süzgeçle geçiriyorum . Dipteki tortuyu bozmadan
Emin_e Cutes kesinlikle esimin teyzesi bebek 1 aylik veya 40 i cikinca her seyi veriyormus, hâlâ da diyor verdim baya baya diye, oglu benimle yasit her sey midesine dokunuyor reflusu var ve sebebsiz yani.. bence annesinin etkisi